अनुहारवाट मानिसको भुत वर्तमान तथा भविष्य हेर्ने बिधि र मेरो अनुभव

- भवानीप्रसाद शर्मा 
म्ानिसको अनुहार(फेस)वाट उसको आनी वानी भुत बर्तमान र भविष्य हेर्ने यो एउटा नयाँ तरिका हो । अहिले सम्म चिना चिर्कटा र हस्तरेखाको साथै इश्वरिय शक्तिको आधारमा मानिसको बारेमा बताईदै आएको अवस्था थियो । अनुहार हेरेर मानिसको वारेमा जान्न सक्ने विधी पत्ता लगाउन र मानिसको वारेमा बुझ्न मलाई ९ वर्ष लाग्यो । शुरुका बर्षहरुमा चित्रकार (airtist)लाई अनुहारका अंगको फोटो बनाउन लगाएर वा कसैको फोटो मागेर या किनेर वा प्रत्यक्ष रुपमा हेरेर हेराउने गर्दथे । त्यसको साथै विभिन्न जिल्लाहरुमा उद्घोषण पत्रकारिताको साथै भाषण तालीम दिने क्रममा मैले सहभागिहरुलाई हेराउने गर्दथें । तर पछिल्ल्लो १ वर्ष यता इन्टरनेट मार्फत गुगल र फेसवुक लगायत अन्य विभिन्न सामाजिक संजालको प्रयोग वाट बिभिन्न देश जात धर्म र बर्गका हजारौं मानिसको फेस/अनुहार हेर्ने र बुझ्ने मौका मिल्यो ।  
 शुरुमा मैले फेसबुक ज्योतीष फोटो हेरेर भन्ने नामको फेसवुक आईडि खोलेर धेरै साथीहरुलाई अनुरोध गरेपनि धेरैको यसमा विश्वास भने थिएन । तर पनि एकादुईले मलाई हेरिदिन अनुरोध गर्नुभएपनि मैले उहाँहरुको फोटो हेरेर कम्तीमा ५० वटा कुराहरु लेखेर पठाईदिन्थे । उक्त कुराहरु पढेपछि मात्र बल्ल उनहिरु विश्वास मान्ने गर्दथे । विस्तारै मेरो यो विधिको वारेमा प्रचार हुँदै गयो । जसको कारण यो विधिलाई सार्थक बनाउन मलाई धेरै समय लागेन ।   पहिलो पटक मेरो वारेमा नयाँपत्रिका राष्ट्रिय दैनीकको साथै एकै साथ दर्जनौ वेवसाईड र एफ।एम। रेडियोहरुमा समाचार प्रकाशित र प्रशारित भएपछि मेरा सवै आईडिमा साथीहरुको अनुरोध आउन थाल्यो । फेसबुक र इमेलको मात्रै प्रयोग गरेको मैले त्यसपछि याहुम्यासेन्जर स्काईपको प्रयोवाट क्यूको आधारमा विदेशमा रहेकाहरुलाई तत्काल लाईभवाट र नेपालमा भएकाहरुलाई फोनवाट भएपनि हेराउन शुरु गरे । हालसम्म ६ हजार भन्दा बढी मानिसहरु लाई हेराईसकेको छु । यस सम्वन्धमा विभिन्न खालका समाचार तथा हेराई सकेका मित्रहरुको सकारात्मक प्रतिकि्रयाको कारण अहिले मैले प्रयोग गर्ने विभिन्न ७ बटा फेसबुक आईडि याहुम्यासेन्जर स्काईप र जिमेलमा गरि करिव २६ हजार भन्दा धेरै साथीहरु बनिसक्नुभएको छ ।   मेरो वारेमा अक्सफेर्ड युनिभसर्िटी  वाट डा। योगेश उपाध्याय र बेल्जीयम वाट हाम्रो खवर डटकमका सम्पादक आलोक शर्माले लेख्नुभएको अनुभवको साथै सयौ मित्रहरुले लेखेको प्रतिकि्रया मेरो लागि मार्ग दर्शन समेत बनेको छ । एउटा कुनै अपरिचित व्यक्तिको वारेमा उसको फोटो हेरेर नै उसको जिवनको वारेमा जानकारी दिनु कुनै चानचुने कुरा होईन । यसमा सवैभन्दा ठुलो कुरा त सिद्धि प्राप्त गर्नु भगवानको कृपा अनि सम्पुर्ण मित्रहरुको आर्शिवाद नै प्रमुख हो भन्ने लाग्छ ।   म एउटा व्यवसायीक पत्रकार/संचारकर्मी प्रशिक्षकको साथै कफी किसान समेत हुँ । अपराध कथा लेख्ने क्रममा अपराधको आरोप लाग्ने गरेका व्यक्ति तथा मेरो आफ्नै जिवनको कष्टकर भोगाईवाट मैले यतिका कुराहरु सिक्न पाएँ । यसमा मेरो आफ्नै खोज अनुसन्धान तथा अनुभवको उपजको साथै यो एउटा बैज्ञानीक प्रयोग समेत हो । अनुहारका विभिन्न अंगहरुको रंग आकार तथा त्यसको बनावटको आधारमा उसको आनी-वानी भूत वर्तमान तथा भविष्यको बारेमा बर्णन गर्ने यो एउटा विश्वकै नयाँ विधि हो भन्ने मलाई लाग्छ । हेराईसकेपछि विभिन्न साथीहरुवाट आएको प्रतिकि्रयाले पनि यसकुराको पुष्टि गर्दछ । यस विषयमा मैले सयौ ज्योतिषिहरु सँग पनि बुझ्ने प्रयास गरैं तर उनीहरुको हेराउने विधि र तरिका मेरो यो तरिका नै अलग्यै छ ।      भवानीप्रसाद शर्मा (लक्की भवानी)   कुश्मा पर्वत  अर्को तर्फ संसारभरका मैले थाहा पाएका र सम्पर्कमा आएका सवै बर्ग जात रंगका मानिसहरुलाई पनि मैले अध्ययन गरि उनीहरुलाई हेर्ने काम पनि भएको छ । म एउटा नेपालको एउटा दुर्गम जिल्लामा रहेपनि यो विधिलाई मैले इन्टरनेट मार्फत धैरै जसो विदेशमा बस्ने नेपालीको साथै विदेशीहरुलाई पनि प्रयोग गरेँ । जसबाट मैले सफल भएको र सकारात्मक प्रतिकि्रया समेत पाएँ । तिनै साथीहरुको सुझाव सल्लाह अनुसार आज यो कलाले विश्वरभरका नेपाली र विदेशीहरुमाझ व्यापकता पाएको छ । यो विधि अहिले विशेष गरि नेपालको साथै बेल्जीयम पोर्चुगल इजरायल अष्ट्रेलीया जापान युके डेनमार्क कतार युएई रस्सीया स्वीजरल्याण्ड अमेरीका आइसल्याण्ड र भारत जस्ता देशमा बस्ने नेपालीहरुको साथै त्यस देशका नागरिकहरुलाई पनि प्रयोग भैरहेको छ ।   नयाँ विधि पत्ता लगाएर अहिले विश्वभर प्रयोग गरेपछिको सकारात्मक प्रतिकि्रयाको कारण नै आज म यो विधिमा सफल भएको छु भन्ने लाग्छ । तर पनि मेरो मैले ९५ प्रतिशत भनेपनि साथीहरुले यतप्रशितसत मिलेको प्रतिकि्रया मौखिक र लिखित रुपमा समेत दिनुभएको छ । विदेशमा रहनुभएका नेपाली दाजुभाई तथा दिदी वहिनीहरुले आफ्नै देशमा यस्तो विधि पत्ता लाग्नु आफुहरुको शिर ठाडो भएको प्रतिकि्रया लिखित रुपमा दिनुभएको छ ।  अन्त्यमा स्वदेश तथा विदेशमा रहने मेरा साथीभाई आफन्त तथा शुभचिन्तकको सल्लाहअनुसार यो विधिलाई अझै विश्वभर फैलाउनुको साथै सिक्न चाहनेहरुलाई यो विधिको वारेमा जानकारी दिनु अझै सार्थक हुने छ भन्ने मलाई लागेको छ । काठमाण्डौमा रहनुभएका मेरा अग्रज तथा संचारकर्मी मित्रहरुको साथै हेराईसक्नुभएका मित्रहरुको सल्लाहअनुसार मैले यो विधिलाई काठमाण्डौको कुनै एक ठाउँमा कार्यालय स्थापना गरि ुअनुहारवाट मानिसको आनी-वानी भुत वर्तमान तथा भविष्य अनुसन्धान केन्द्रु स्थापना गर्ने सोच बनाएको छु । त्यसैले यस सम्वन्धमा यहाँहरुको अमुल्य सुझाव सरसल्लाह तथा सहयोगको अपेक्षा समेत गर्दछु ।   साथै तपाईहरुले आफ्नो बारेमा जान्नको लागि मेरो फेसवुक स्काईप याहुम्यसेन्जर र इमेलहरुमा साथी बनाउनुभएको छ । यस्ता मित्रहरुको संख्या लगभग २६ हजारभन्दा धेरै पुगीसकेको छ तर मैले दिनमा ३ देखी ५ जना सम्मको मात्र हेर्न सक्छु । केहि महिना भित्रै अनुसन्धान केन्द्र स्थापना भएको खण्डमा दैनीक २० जना सम्मलाई हेर्न सकिने हुन्छ । त्यसैले मलाई साथी बनाएर पनि पालो नपाउनुभएका मित्रहरुलाई धैर्य गरेर पालोको प्रतिक्षा गरिदिनुहन अनुरोध गर्दछु । पक्कैपनि एक दिन तपाईहरु आफ्नो वारेमा जान्न पाउनुहुनेछ भन्ने विश्वास दिलाउन चाहन्छु ।   
phone:-  ९८५७६३००४६  
e-mail :- luckybhawani2009@gmail.com 
bhawani2032@yahoo.com
sindhulidarpan
Tags:

Sarlahiexpress

नेपालमा घटेका प्रमुख घटनाहरु सबै एकैठाउँमा पाउनको लागि एक क्लिकको भरमा सबैकुरा । साहित्य, विचार विश्लेषण, महत्वपूर्ण दस्तावेज, संगीत मनोरञ्जन, अडियो भिडियो । सबैकुरा एकैठाउँमा उपलब्ध गराउने अभिप्रायले । सलार्ही एक्सप्रेसको सुरुवात गरियको हो । आफूसँग भएका विविध जानकारीमुलक र मनोरञ्जनात्मक सामाग्रीहरु उपलब्ध गराई सहयोग गरिदिनुहुन हामी हार्दिकतापूर्वक अनुरोध गर्दछौँ । सर्लाही एक्सप्रेस साइटलाई माया गर्ने जो कोही यसको सदस्य बनेर आफ्नो रचना सम्प्रेषण गर्न वा ईमेल मार्फत हामीलाई लेख रचना पठाउन सक्नु हुन्छ। यस बाहेक सर्लाही एक्सप्रेसलाइ सल्लाह, सुझाव वा कुनै प्रतिक्रियाको लागि पत्राचारको गर्नको लागि हाम्रो ठेगाना -sarlahixpress@gmail.com .

0 commentaires

Leave a Reply

आफ्नो अमूल्य राय, सुझाव तथा टिप्पणीहरु यहाँ लेख्नुहोला...▼ Please leave your Comments here...▼ ...
कमेन्ट गर्ने सजिलो तरिका :
- तल बक्समा आफ्नो कमेन्ट लेख्‍नुस्
- comment as : select profile लेखेको छेऊको arrow मा click गर्नुस्
- तल रहेको Name/URL क्लिक गर्नुस्
- आफ्नो नाम र वेबसाइट (छ भने) हाल्नुस्
- Post Comment क्लिक गर्नुस् !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Admin Login